poniedziałek, 14 stycznia 2013

Pierwszy post...


Pierwszy maminy post...
i nie wiem od czego zacząć...
a przecież miałam tyle pomysłów...
przecież dlatego postanowiłam utworzyć swojego drugiego bloga...
pierwszy można znaleźć TUTAJ

hmmm... to może najprościej będzie zacząć od początku...

a więc 10.09.2012 o godz. 12:35 przyszła na świat nasza upragniona kruszynka o imieniu Magdalenka z wagą 4kg i 58cm

oto pierwsze zdjęcie zaraz po porodzie wykonane telefonem komórkowym


W szpitalu spędziłyśmy tydzień...

Szukam cycusia

Przysnęło mi się przy cycusiu i głowa opadała w dół

Czasami mama zabierała mnie ze szpitalnego akwarium do łóżka

Wtedy jeszcze dużo spałam

Teraz powinno iść już z górki...
a mamy do nadrobienia 4 miesiące..

Zapewne ten blog będzie jeszcze przechodził metamorfozy... jestem otwarta na sugestie ;-)

2 komentarze:

  1. Slodziutka, moja jest 2 miesiace starsza :) czekam na dalsze wpisy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jest :) Wagowo podobnie do mojego Malucha przy porodzie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie przeczytać od Ciebie komentarz...