czwartek, 11 kwietnia 2013

7 miesięcy


10.04.2013

dziś moje najdroższe Słoneczko skończyło 7 miesięcy...
czas tak szybko biegnie, że nie mam pojęcia kiedy to zleciało...
dłużyły mi się tylko pierwsze trzy miesiące, nie wiem dlaczego, bo przecież nie miałam z Magdusią problemów ani z brzuszkiem ani ze spaniem ani też z jedzeniem, a jednak czas leciał wolno...

teraz już cudownych 7 miesięcy mamy za sobą i ze sobą ;-)
niemalże 24godz/dobę... żyć bez siebie nie potrafimy...

Magdusia bywa niespokojna i marudna gdy widzi, że mamy nie ma w pobliżu;
ja zaś... myślami jestem cały czas przy niej, zerkam często na zegarek, liczę czas jaki mnie nie ma... wszystko załatwiam biegiem, by jak najszybciej wrócić do mojego Skarba!

tak mocno kochusiam, że ło!!!

Oczywiście jak to przystało na ten dzień, mamy kilka fotek...

Modelka zażyczyła sobie mieć siódemkę w każdej pozycji...

na leżąco
 na siedząco

 i na brzuszku
gdyż chciała pokazać, że w każdej z tych pozycji jej siódemka smakuje tak samo wyśmienicie


Ja tak bardzo chciałam uchwycić 2 zębole Magdusi...

Za nic w świecie nie chciała się nimi pochwalić...



żeby tylko ich nie pokazać włączyło się "pierdzioszkowanie"

ale potem...
juz było lepiej ;-)



 ...i udało się!!! HUUURA!!!


Moje najpiękniejsze ząbeczki!!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie przeczytać od Ciebie komentarz...